17 Aralık 2018

Ruhsal Kontratların iptali



Ruhsal Kontratların iptali

Her canlı varlığın içinde bir ruh var. Bedenimizden ziyade RUHumuz asıl 'gerçek' formumuzdur.
İnsanların büyük bir bölümünün RUHSAL KONTRATlardan haberi bile yoktur, Dünya’ya İNSAN olarak enkarne ve reenkarene olabilmek için kontrat imzalamaktayız.  Andrew bartzis’e  göre 52 Arkon’dan oluşan bir kurul tarafından bu kontratlar hazırlanıp bizlere imzalatılmakta. İmzalanan kontratlar, yaşamımız süresinde oluşturduğumuz yaşam enerjisini sömüren kitlenin lehine olmakta. Dünya açık hava hapisanesinde bizleri köleleştirmeleri için hür irademiz ile verdiğimiz izindir kontratlar. Aksi halde Dünyada bedenlenmemize izin verilmez.

Şu andaki yaşamımızda karekterimizi ve dış dünya ile olan ilişkimizi belirleyen Ruh kontratlarımızdır. Bu kontratlar geçmiş  yaşamlarımızda kim olduğumuzu unutturmayı da kapsamakta, ayrıca eterik implantlarla ve diğer bilinç kontrolu teknikleri  ile tüm yaşamınızı etkileyerek bizleri  istedikleri bir şekilde yönetmeyi de kapsamakta. Ruhsal kontratlar, eğer bunlara karşı hiç bir şey yapmazsak, bağlayıcıdır. Özgür iradenin hakim olduğu bir Evrende olmamızdan dolayı istediğimiz her hangi bir zamanda kontratımızı iptal edebiliriz.  Bu “Oterite ve Kontrol Sistemi” altında doğarken çok az bile olsa özgür iradeye sahibiz. Ne kadar az olursa olsun bu özgür İradeyi kullanarak yapacağımız, hazırladığımız kontrat iptalini yüksek sesle uzun bir süre okumak. Hazır kontrat iptallerini kullanabileceğimiz gibi her birimiz kendi kontrat iptallerini de hazırlayabilir veya hep birlikte çalışarak genel olarak herkesin kullanabileceği bir kontrat iptali de hazırlanabilir. Genel olarak, Eğitim sistemine, Devlete, hükümete, medya sistemine,  hatta erkek ve kadın olmamızdan dolayı bizleri bağlayan kurallara, şifa bulmaya, bankalara v.b dair kontrat iptalleri hazırlanabilinir.
   

Etraflı düşünüp hazırlanan kapsamlı bir örnek  olmasada, fikir vermek amacı ile kontratları iptal etme metinine kısa örnek; 

Ruhumun adına, özünde bağımsız ve özgür bir Varlık ve KAYNAK’ın bir parçası olan ben, bize yardımcı olmak üzere gelen Işık Kuvvetleri, Yükseliş ustaları, Ruhsal Rehberler,  Koruyucu Varlıklar ve Yüksek Benliğim adına Akaşik Kayıtlarımızın açılıp şifa bulmamız için, sevgiye, bilgiye ve yüksek gerçekliğe kavuşmak için karanlık güçler ile tüm geçmiş sözleşmeleri ve kontratları iptal edip sıfırlıyorum.
Bilinçaltı programlarına bakılmaksızın, tüm karanlık sözleşmelerin içeriğinden, bağımsız olarak şu anda ve özgür irademle, şimdi, kendimi bu sözleşmelerden ve karanlık güçlerin tüm etkilerinden uzak ve özgür bırakıyorum.
Ve şimdi, ben ve Işık Kuvvetleri arasındaki tam bilinçli işbirliğine karar veriyorum. Verdiğim kararın farkındayım ve hayatımın ilahi planla tam uyum içinde yönlendirilmesini istiyorum,
Hayatımda mucizelerin oluşmasını istiyor ve izin veriyorum.
Benim için ve bu yolda olan herkesin mutlu olması için,
Öyle olsun diyeyim, öyle olsun.

Andrew Bartzis’in hazırladığı medya ile olan kontratların iptalinden esinlenerek örnek için yazdığım bir bölüm: 

İptal edilmek üzere adıma yapılan tüm kontratları göz önüne getirerek,  şu anda, Kontrat iptallerinin, DNA soyumdaki atalarımın kuracağı tam teşeküllü ruhsal adalet mahkemesi huzurunda olan duruşmada görülmesini diliyorum. Yaptığım tüm kontratları iptal etmek için mahkemeye sunuyorum.
Enerji alanında propaganda teknolojileri ile enerji toplama, korku yaratma ya da gerçeklik manipülasyonu gibi Oterite ve Kontrol'ü kullanan Dünya'daki medya sistemleriyle tüm ruhsal kontratları iptal ediyorum.
Bütün medya acantalarının, medya kurumlarının, medya ailelerinin, tüm medya kişiliklerinin benim üzerimde olan görünen veya görünmeyen etkilerini ortadan kaldırıp özgür irademi kullanma özgürlüğümü elimden almalarına izin vermiyorum.
Oterite ve Kontrol Sistemi altında, kitlelerin tüketimini ve kararlarını yönlendiren  televizyon ve radio yayınlarını, internet ve atmosphere verilen dalagalarından oluşan eterik ağ yayınlarını onaylamıyorum.
Medya patronlarının, basın yayın hissedarlarının, haberlerin, negatif basın yayın muhabirlerinin, medya ile ilgili devlet memurlarının benim üzerimde hiç bir etkisi yok. Ben Olumlu, bağımsız, yaratıcı bir ruhum, mükemmel bir Varlığım.
Gizemli geometri uydu yayın sistemi ile olan tüm kontratları iptal ediyorum.
Psişik parazitler yaratarak bizlerin enerjisini alan yayınlar yapan medya sistemleri ile olan kontratlarımı iptal ediyorum.
Gelecekte bütün medya formlarında olacak bilgi paylaşımın sadece ve sadece gerçeği yansıtmasını ve şeffaf olmasını istiyorum.
Bütün local, ulusal ve küresel medya Dünya Ana’nın oteritesi altında olması dileğimle, tüm ATAlarımın ön plana çıkıp benim özgür irademi görüp Yeryüzü Akaşik Kayıtlarına girerek, tüm canlı yaşam için özgür İrade’nin ne denli önemli olduğunu irdemelerini istiyorum. 

Yükarıda verdiğim ikinci örnekte görüldiği üzere, kontratlar dilekler  ile birlikte olabileceği gibi sadece deklarasyondan da oluşabilir. Yanısıra kendinize has, daha da özgün  olabilir. 

Naci Gülşan    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder